نویسنده جدید

13:50 1401/03/25 - شــارلوت؛

ادامه مطلب

اهم اهم...

خببببب به همه بنده شارلوت میباشم نویسنده جدید این وب.

حدوداً ۱۴ سالمه. یعنی نزدیک چهارده سال. و کلاس هشتمم. تاریخ تولدم ۱۳۸۷/۶/۲۹ عه و از اونجایی که از همه بچه های کلاسمون سنم کمتره به اونا میگم پیرزن.😂😂

مدرسه رو دوست ندارم ولی برای اینکه مامان بابام راضی باشن درس میخونم. البته بعضی درسا مثل اینگیلیسی، علوم، هنر و اینجور چیزا رو خیلی دوست دارم.

تایپ MBTI ام ENTP عه. از MBTI خوشم میاد چون اطلاعات زیادی به آدم میده در صورتی که تایپ ها فقط ۴ تا حرفن.

بین انیمه، انیمیشن یا فیلم فرقی نمیذارم هرسه رو دوست دارم. ولی از بین انیمیشن ها میراکلس رو خیلی دوست دارم. شیپ مورد علاقم لیدی نواره. از بس داستان آدرینتی دیدم از شیپ آدرینت زده شدم. •_• شیپ لوکا و زویی رو هم دوست دارم خیلی کیوت و گوگولیه. ♡_♡

خب، به نظرم همین کافیه چون زیاد زر زدم.

اوکی، بای.